fredag 16 oktober 2009

My broken heart...

Det regnar. Jag älskar regn. Underbart.
Jag har ingen aning om vad jag ska göra med mig själv i framtiden.
Jag läste i DN igår att för att bli "expert" på något, så måste man hålla på med något i 10 000 timmar. You do the maths hur lång tid det skulle ta om man skulle hålla på med det "något" 1 timma per dag. Gosh.
Vad vill jag göra i 10 000 timmar? Måla? Göra musik? Lyssna på musik? Sitta och plugga historia?
Ingen aning, just nu är jag helt utan något riktigt mål. Mållös. Död.
KAJSA, put yourself together! Det finns faktiskt några få grejer jag verkligen skulle vilja göra i mitt liv.

1. Bo i London ett tag och vara allmänt arty, träffa massor av intressanta människor, leva livet.
2. Jobba med något musikaliskt, vad som helst, sångare, skivaffärs-människa, roddare... ANYTHING!
3. Träffa Luke Pritchard. (no comments on this one)

1 kommentar:

  1. Oh love, ingen har egentligen na°gon exakt uppfattning om deras ma°l i livet. Inte jag heller! Du ma°ste tänka pa° vad ni är bra pa°, vad du har talang för. Om du hade haft na°gon välorganiserade planer skulle det inte ha varit na°gon garanti för att det kommer att visa sig att vägen ända°. Livet är inte sa° lätt, tyvärr. Du bör ha en lätt, suddig bild pa° din framtid, eftersom det kommer att finnas saker som behöva din flexibilitet sa° att du kan hantera livet väl. :)

    SvaraRadera