söndag 22 november 2009

Feels like I'm falling...

Jag söker in till Södra Latins musikklasser. Ja, seriöst.
Jag måste prova i alla fall, det är något jag verkligen vill. Har aldrig velat kämpa så mycket till något som till det. Jag måste bara träna som attans på mitt gehör + välja ut två sånger att framföra på piano.
Har tänkt på att spela bara pianot i Over my shoulder, men lägga in tonerna som Mika sjunger i pianospelet, om ni förstår vad jag menar?
Det får bära eller brista, men jag skulle inte kunna stå ut med mig själv om jag inte prövade i alla fall.

3 kommentarer:

  1. So proude of you Kajsa!
    men jag vill fortfarande veta vad du har gjort!

    SvaraRadera
  2. haha jaaaaaa jag hörde den på din blogg så;DD;D;D;

    SvaraRadera
  3. du kommer klara det! jag sökte till uppsala musikklasser i sexan, jag var sjukt dålig på att spela saxofon, men jag lärde mig under året efter att jag fick reda på att jag kom in. jag trodde verkligen inte att jag skulle komma in, men jag gjorde det. bara du står på dig och vågar klarar du det säkert! :) <3

    SvaraRadera