tisdag 29 december 2009

I don't need anyone...

Jag älskar Record Hunter. End of story. Underbar underbar undeeerbar skivbutik. St. Eriksgatan ligger den på och om du behöver något du inte hittar någon annanstans. Gå dit, fråga i kassan och kanske lägger de upp precis just DET som du ville ha på disken.
Detta hände mig idag, skulle köpa EN blur skiva, men det slutade med att jag gick därifrån med tre stycken plus två Blur-singlar. Opps. Livsfarligt för plånboken.
En Little Britain box (Jaaaa, JAAAAAAA!) köptes även och även så en kalender. Nu ska jag försöka spara på pengarna i en månad, enough Kajsa, enough.
Imorgon blir det väl den vanliga nyårs-städningen, sedan nyår och sedan... Ingen aning vad jag ska göra sedan, ett besök till Record Hunter, kanske?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar