lördag 6 februari 2010

End of a century, it's nothing special...

Top 50 greatest britpop anthems på Mtv2. YES! Många favoriter har redan passerat i form av Blur, Pulp och Stone Roses, och det är ändå 40 låtar kvar. Jeeez.
Jag håller samtidigt på att måla på en av bilderna till intagningen till Södra Latin, no pressure. Men just nu känner jag mig ganska självsäker på att det KAN faktiskt gå bra, jag MÅSTE inte faila! Kanske de tycker att jag är fantastisk? "En ny konstnär är född!" kanske de kommer utbrista när de öppnar mappen med mina bilder, eller vad bilderna nu kommer ligga i.
Nationella prov på tisdag btw, svenska. Lagom creepy. Tiden passerar bort och jag kommer aldrig få den tillbaka. Att tiden inte kommer tillbaka är det farligaste, men ändå självklaraste. Lev i nuet, lev i nuet.
Suede på tv nu, nuet är underbart ibland.
Om du inte har den här skivan, köp den NU.

2 kommentarer:

  1. Vi har också nationella prov i svenska på tisdag. Få se hur det går. Lycka till!

    SvaraRadera