torsdag 26 februari 2009

Fiske, Peace & Love och Pull in Emergency!

Okej, min tredje dag i Arvidsjaur. Jag fiskade, isfiske. Not very funny, det märks vilket stockholms barn man är, fick dock upp en stor röding(?). Jag nära förfrös om händer + fötter också. Hm.
Fortfarande inget Peace and love nyheter, not good. Skrev till dem på Myspace, de svarade att "endags biljetterna skulle släppas framåt i tiden" Jaha? Bli lite mer otydliga tack. Jag blir galen, jag måste få ihop pengar!
På sistonde har jag varit ganska intresserad av den engelska unga indiepop musiken, som Cajun Dance Party(de är dock inte under 18 längre om jag inte har fel?), Lo-Fi Culture Scene och Pull in Emergency! Den sistnämnda gillar jag särskilt mycket just nu, check out the video. (som för övrigt är gjord av min favorit fotograf, Jacob Perlmutter!)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar