måndag 23 februari 2009

Snart 15...

Okej, nu är jag snart 15 år. Nu måste det börja hända något!
Mitt namn är Kajsa, 14 år (15 år den 16 mars) bor i Stockholm och älskar musik. Låter ganska vanligt va? En tonåring som älskar musik, det finns ju en del sådana. Vad gör mig speciell då?
Ingen aning, kanske ingenting.
Vad gillar jag för musik då? Jo, jag har en ganska stor obsession över The kooks. Ni vet, The kooks från Brighton? De gör så himla underbar musik. Anyway, mer av det senare. Jag laddar för det mesta inte alls ner musik, varför? Jo, för att jag tycker det känns fel, så är det bara. Det är väll olika från person till person. Okej! Det här första blogginlägget sabbades redan från början! Förlåt mig.
I övrigt om mig då? Jag har färgat mitt hår brunt, jag är 1,61 lång, jag har dansat på scen med Mika i Amsterdam (yes, it's actually true). Jag är ganska lat också, eller, jag skjuter upp allt istället för att tex. göra den där läxan som jag faktiskt borde göra, eftersomd en ska vara inlämnad imorgon. Men jag ska ändra på det! Det måste jag ju?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar