onsdag 20 maj 2009

Don't panic

SAHGOFY. Hemma, igen! Jag förstår inte! Varför måste jag bli sjuk precis just nu?! Alla andra friska själar i skolan skriver just nu om några minuter sitt matteprov, som jag har tränat till som en galning(typ). Har ni lagt märke till hur konstig man blir när man har suttit hemma tre dagar i sträck också? Man börjar liksom prata med sig själv i huvudet. Det där var antagligen det mest psycho jag har skrivit här, men whatever. All äppelmos och glass är slut också. Fack.
36 dagar kvar tills jag får se Kooks. Herre jösses. Tiden bara flyger förbi! Det kändes som att det var igår som jag fick biljetten... Ingen aning om hur jag ska bo på festivalen, men det löser sig säkert. Jag kanske kan smyga backstage och bo där?
Nej, jag var inte jätte seriös på det där sista.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar