lördag 16 maj 2009

Talking about their own style...

Jahapp. Då är man döende i någon okänd sjukdom då. Okej, not really. Men så känns det. Vaknade klockan sju på morgonen och bara kände mig konstig, jag är nog fortfarande lite konstig... Sedan dess har jag legat här, läst en bok, lyssnat på lite musik och nu sitter jag här och ser ingenting intressant hända på internet. Mitt huvud är som tuggummi som har trampats på igen, igen och slutligen igen. Jag som skulle försöka spela in en till cover idag! Good luck with that now. Funderade på att göra något lite liknande Baby I'm Yours cover som Arctic Monkeys gjorde, eller också inte. Mitt piano är översvämmat av alla låttexter och akord, borde städa det. Föresten, det är inte ens ett piano, det är en keyboard. Kanske skulle spela in en Katie Melua låt annars?
Det spelar ändå ingen roll, för min hals är som sandpapper.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar