söndag 23 augusti 2009

Coldplay @ Stockholm igår

Helt otroligt. Underbart. Fantastiskt.
Jag är bortom ord för hur underbart det var. Min hals är helt slutkörd efter igår, eftersom jag sjöng med i precis allting. Stämningen går inte att få någon annanstans, att få ett helt Stockholms Stadion att kännas så intimt. Det kändes som att jag var precis nära dem och alla i hela publiken. Alla sjöng med och alla var där för en sak - Coldplay.
Jag tror jag hade ett av mina lyckligaste moments hittils i mitt liv den kvällen. Under Lovers in japan, när de släppte ned tusentals med pappersfjärilar över hela stadion.
Jag kollade upp mot den stjärnprydda himlen och såg alla dessa fjärlilar regna ned på mig och alla andra. Det var underbart, jag fångade tre stycken. De är numera prydnader på min Macbook.

1 kommentar: