söndag 21 mars 2010

I've seen all the pictures...

Jag lever! JA! Faktiskt!
Det har hänt lite för mycket i mitt liv, jag har liksom inte bara kunnat sitta så här och skriva en text. Vad var det du frågade? Vad som har hänt?
Uhm, jo, för att nämna några saker:

1. Jag har fyllt år. 16 år fyllda den 16 mars. Sweet. Jag fick en ny iPod Classic med... Ack, jag gråter nästan av lycka när jag säger detta, 160 GB! Det är så gott som obegränsat med space! Alla de månader jag har behövt sortera ut vissa skivor eftersom de inte har fått plats på min lilla nano... De är som bortblåsta! Jag får till och med plats med hela No Distance Left To Run på den! Och jag har hela 139 GB kvar, MAHAHAHAH! Jag fick också en Graham Coxon tavla, signerad. Tack. TAAAACK.

Eum... Om vi går till 2. Rytmus intagning. Fack.
Näe, det gick faktiskt okej, nemas problemas. Förutom att micken inte riktigt var på under första låten och juryn inte nämnde det förrän jag hade spelat upp första låten... Men anyway, helt okej!

3. Jag har dansat på scen med Mika. Ja, verkligen. Igen. Ganska fantastiskt, faktiskt. Dock så ångrar jag lite smått att jag inte var med i publiken. Ta inte detta fel nu! Det var jättekul, fantastiskt, obeskrivligt och allting MEN... Konsert med vänner, svett och ont i halsen är även det ganska obeskrivligt. Jag såg ju konserten ändå, alla sånger förutom Grace Kelly, men... Det hade varit ganska underbart att gå med de personer jag hade tänkt att gå med från början. (känner fortfarande dåligt samvete...)
Men ack, Mika kom ihåg mig. Han gick fram till mig och sa simply "I know you! I've seen you before!". Min glädje efter de orden hade sagts var ganska gigantisk.

4. Gorillaz hade sin första övningsspelning igår. Vad fasen. Här är man så gott som inbjuden dit, OCH SÅ BOR MAN I FEL LAND. Damon står knappt en centimeter från publiken, jag vill vara där, nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar