onsdag 24 juni 2009

Give in to your heart...

Även om allt känns helt värdelöst nu, så måste jag ju faktiskt dra upp mig lite! Visst, det är helt sämst att de har ställt in sin konsert(och spelar dagen efter i London ändå, för att de är mirakulöst friska...), men det är ju festival för fasen! KAJSA SHAPE UP! Jag kan ju inte deppa ihop nu! Inte depp. Inte depp. INTE DEPP. Ändå så är det ganska depp. För jag har inte riktigt förstått förrän nu att jag faktiskt skulle ha fått sett dem. Damn it.
My looks on the fesitval!

5 kommentarer:

  1. jag har också funderat på om han verkligen är sjuk. och den dära "gottgöringen" dom pratade om lär ju vara minst ett år borta på nå festival...

    imorgon när jag ska se johnossi är det enda jag kommer tänka på är att jag egentligen skulle se the kooks...... åh ingen pepp allsss juuu=(

    förresten, en sån där väska har jag letat, men de är slut överallt=S frän är den!

    SvaraRadera
  2. det suger att kooks är inställt =( så sjukt sjukt sjukt DÅLIGT!blä
    ofta han e sjuk ens :s

    SvaraRadera
  3. samma här! riktigt tråkigt :( johnossi blir nog najs också, men de är inte nära så bra som kooks!

    SvaraRadera
  4. haha ja samma här..... jag sitter med gråten i halsen nu, för tänk, om ett dygn idag skulle vi ha stått där=(=(=( nu måste man ju vänta iår tills dom kommer igen.... han är ju säkert inte ens sjuk......

    haha jag grät så himla mycket igår så när jag vaknade imorse hade mina ögonlock svullit upp så att jag nästan inte kunde se:O...... haha pinsamt.....

    SvaraRadera
  5. jaa... jag pratar med värsta fangirlen på msn nu och hon har tydligen hört att hans så kallade doktor vill att han vilar och spelar i närheten där han bor, men vaddå han ska ju spela och sjunga på samma sätt!!?

    yep, I will keep my eyes open!!=)

    åker du ner imorgon förresten? jag far typ 5.................

    SvaraRadera