fredag 5 juni 2009

Like, what?

Har tråkigt. Lyssnar på Pentonville av Babyshambles, herre gud vilken konstig låt. Lyssna på den and discover yourself. Tänk ändå att jag skall se Peter Doherty! Om han nu dyker upp där det vill säga, annars så finns ju alltid Carl på torsdagen!
Har försökt spela in mer låtar - det failar. Förlåt mig alla!
Mer? Öum... Typ, skolan snart slut. En vecka kvar. Är kär i min avslutningsklänning, ser ni, jag kan vara feminin om jag bara vill! Failar på gympa, G. HALLÅ! Jag har varit med på alla facking lektioner och gjort så mycket jag kan. What do they want from me more? Det vanliga såklart. "Du har en begåvning Kajsa, men du måste visa upp dig mer". Det blir lite upprepande i längden.
Nu ska jag äta japansk mat.
Förlåt Chris, men jag och Alexa hade lite kul med att redigera bilder...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar