söndag 28 juni 2009

Peace & Love:

Okej. Vad ska jag säga? Vi kan väll börja med att stöka över hela min irritation på Luke just nu.


Älska storleken på klippet... Aja..
What the hell? "Yeah, I kinda lied". Tack då. (fast, jag älskar dig ändå, so don't worry Luke!)
MEN! nu ska vi inte deppa, för jag hade faktiskt a great time!

Dag nummer 1:
Hela systemet med att få band till festivalen var... Ganska förvirrande vi fick gå fram och tillbaka i Borlänge, tills vi till slut (efter ganska många timmar och frågor om vägen) hittade fram. Vad jag kan säga om festival-området? Well, det var stort. Första bandet jag såg var Elias And, och han var fantastisk! Lite Lars Eriksson känsla över honom.
Pictures from day 1, starting with Elias And:

Den deprimerande tiden mellan 21:00 - 22:30

Lykke Li:


Dag 2:
Tror detta var bästa dagen. Jag menar, Peter Doherty, Babyshambles, Armand Mirpour och Mando Diao. Hello awesome day?

Jag tror att Babyshambles var bäst. Stod så gott som längst fram. Bara faktumet att Peter faktiskt var där, helt fantastiskt! Och han såg inte så hemskt ankommen ut.
Hans soloframträdande:

Babyshambles:

Armand, SÅ JÄFFLA BRA! Han började sjunga på Do you wanna också, det gjorde mig glad.


Dag 3:
RAZORLIGHT! Precis längst längst längst fram. Johnny Borrell är så jäffla ball, vad han än har sagt om The Kooks. Jag skrek väldigt mycket den spelningen.


Texten blev sär på några ställen, men whatever.

1 kommentar:

  1. haha jag var så sjuuuuuukt irriterad på mig själv för jag lyckades göra så jag missade carl haha:S

    lyckades även se en stund av johnossi, tro det eller ej!! men pete, och babyshambles. jag dog.
    ahhh det var underbart!!

    självklarttt, johannaw_93@hotmail.com =)

    SvaraRadera