lördag 6 juni 2009

I came to your show just to hear about your day...

Okej. Uhm, jag kommer inte kunna klippa mitt otroligt vackra hår innan Peace&Love. Det var ju trevligt. Jag kommer se ut som ett troll när jag ser alla balla musiker och Luke Pritchard-wannabes. Ni förstår, att ungefär 3 veckor efter klippning så växer mitt hår på bredden tills det till slut ser helt psycho ut och inte orkar växa längre. Damn it.
Aja, nog med ointressanta saker. Jag vill se Peter Bjorn and John! JAG VILL! Jag vill se One Night Only! JAG VILL! Och jag vill också sluta vara så himla werido. Typ att ångra varannan sak jag säger för att jag tror att personen ska bli sårad. Det är väll bra förstås, men for gods sake, jag vill inte ångra allt hela tiden!
Well, that's interesting Johnny?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar