måndag 8 juni 2009

Lights will guide you home...

Okej, detta är inte bra. Sitter och lyssnar på Fix you om och om igen. Det sker bara när jag har något problem. Grejen är den att jag inte vet riktigt vad.
Följande saker kommer att hända de närmaste dagarna:
1. Tandläkare imorgon, missar Castellodagen. (HAHA!)
2. Frisör imorgon?! Wtf? Min mor har planerat en klipptid åt mig imorgon! Jag klippte mig ju nyss?
3. SO presentation på onsdag om franska revolutionen.
4. Städdag på skolan, eh?
5. SKOLAVSLUTNING = Sjunga facking solo(well, med Satel) för alla fakking föräldrar och barn. Vad har jag gett mig in i? (KAJSA, DET KOMMER GÅ BRA!), får mina betyg för hela åttan.
6. Gröna Luuuund.
7. Sommarlov = 13 lugna dagar innan jag ska till...
8. ... Peace & Love!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar