onsdag 24 juni 2009

Why why why?

Sörjer fortfarande faktumet att Kooks inte ska spela. Fack it. Jag vet, det finns 220 band kvar att se, men va fasen, KOOKS! Det var ju som en dröm som kom sann! Först så missar jag dem på Arvika, sedan nu. Dammnit.

"A massive apology to all Kooks fans hoping to see the band at Peace and Love festival this Thursday, however Luke has a chest infection and has been advised by doctors to rest until he has recovered. The band are very sad to be missing the festival and hope to make it up to all Kooks fans in Sweden when possible"

Det där sista ser ju lite hoppfullt ut i alla fall?

1 kommentar:

  1. jag skrek när jag läste att dom ställt in, mina föräldrar trodde jag hade fått ett dödsbesked...=S=S

    nu har jag alltså i 4 månader av övertalning äntligen köpt biljett för 12 dagar sen, igår vid den här tiden var jag så sjukt glad och tänkte "2 dagar kvar!" (har längtat efter att dom ska komma till sverige eftersom jag inte var i arvika...) och så blir han sjuk och dom spelar dagen efter!?!? dom kunde väl ha spelat på lördag elr nåt!?!?

    känner ingen som helst pepp på att fara längre.

    SvaraRadera