lördag 20 juni 2009

You were always on my mind...

HOME SWEET FACKING HOME! Nu sitter jag här och lyssnar på Pet Shop Boys, oh dear, lovely. Jag håller på att dö av nervositet tills Peace & Love också. For gods sake, get together Kajsa! Ännu mer oroande är att jag läste ut hela sista twilight-boken inom loppet på en dag. Vad händer med mig? Håller jag kanske på att bli galen? Förmodligen. Men om jag ska vara ärlig så tycker jag faktiskt att böckerna är ganska bra, men överskattade. Förlåt mig alla extrema Twilight älskare/hatare.
George Craig är fortfarande awesome. Så bloody awesome.

2 kommentarer:

  1. jaaaaaaa:D

    jag funderar seriöst på att gå in kl 6 till scenområdet då det öppnar, se a camp (allt för kooks nu haha) och sedan på något vis trycka mig in på första raden!!!

    ska dit med min mamma( fick inte med mig nån, men men bättre än inget haha) kommer nog smita och trycka mig framååååtttttt!!

    SvaraRadera
  2. hahaha jaa vi får se om jag kommer känna igen dig från nån bild jag sett på din blogg haha=D

    jag vill se carl barat före, och han spelar till typ kvart i 4 så ska typ seriöst köa 2 timmar till scenen!!!!!

    och så kommer jag förmodligen bli nertrampat av en massa fangirls.... men jag ska fan vara där framme!!!!!!!!!

    SvaraRadera