tisdag 7 april 2009

Cause you never will be mine.

Jahaja, jag vet inte riktigt hur det går med min Tourbook beställning här, nu säger den helt plösligt Orderstatus closed. Är det bra eller inte bra? Jag antar att det är bra? Eller? Har jag typ stängt ner hela projektet utan min vetskap? Fack. Aja, jag får vänta veckan ut antar jag.



Anyway, det är sol ute igen. Trevligt trevligt. Jag borde jobba på min SO. Har skrivit... En halv sida av 10. Yay. Skall skriva om alkohol/droger. Not very funny.

MEN, nu ska jag visa er en awesome låt med Solid Gold! Gått runt och nynnat på den hela dagen...

Mp3 till Get over it (länk från NME):
http://media.nme.com.edgesuite.net/audio/2009/jan/get-over-it.mp3

Solid Golds Myspace

3 kommentarer:

  1. hej! får jag bara fråga dig var du har köpt tightsen i din header? :> asssnygga!

    SvaraRadera
  2. Köpte de faktiskt på H&M. Inte alls dyra om jag minns rätt! :)

    SvaraRadera
  3. ja faktiskt så gillade jag nog dan mer än pete om jag ska vara ärlig............


    hoppas din bok kommer snart då! så du kan säga´om den är värd att köpa haha=)

    SvaraRadera