måndag 20 april 2009

Nothing, nada, zero, non.

Händer igenting. Går till skolan, pratar med människor, går hem, orkar inte göra läxor, datanördar, sover. That's my life. Musiken keeps me alive. Oh, sweet Coldplay.
Dessutom är jag så jäffla dålig på att vara social, jag tror alltid att folk kommer tycka illa om mig varje gång jag ska träffa någon ny människa. Måste hitta fler människor med samma musiksmak och intressen som jag! Hur många känner jag som gillar samma musik som jag? Typ, 4. Varav en av dem bor i Budapest(sen har jag massor bekanta från all over the world). Jag vill bo i London ibland, fast det skulle jag nog inte klara av, för då skulle jag behöva vara borta från alla friends!

The world just chewed her up, and spat her out - Kommer alltid älska den textraden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar