måndag 27 april 2009

Help!

Känner mig bara meningslös. Vad gör jag för nytta? INGET. Varför sitter jag hör och nördar musik när jag borde göra massor av läxor? För att jag helt enkelt inte orkar. Jag vill inte bli något med franska eller NO ändå! Jag vet, dessa tankar är i huvud taget helt och hållet korkade, men whatever. Jag behöver skriva av mig. Önskar att jag var en aning mer musikaliskt begåvad så jag kunde bli en lagom känd gitarrist i något band. My god that would be awesome. Med en lockhårig sångare, en Alex Turner wannabe som basist och någon ball mystisk trummare. Will it happen? No.
Nu sitter jag här och skriver min franska, som jag ska läsa upp för franskaläraren utan några stödord what so ever... Fack it!
Bilden har ingenting med någonting att göra, vill bara vara en av de där händerna. Jag är psycho.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar