onsdag 15 april 2009

Take me to LA, the sun is in the sky!

Okej, nu är min avundsjuka överstigen. Mika har personligen gett ut armband och glass(hur cool kan en människa vara?) till de som löste hans gåta som han gett ut på Twitter, för att gå på en gratiskonsert. Jag vill vara där. Undrar om han någonsin kommer ha någon sån rolig grej i Sverige också? Med gåtor och så... Ska kanske på Popaganda vid Eriksdalsbadet! MGMT spelar där, kom igen liksom! Jag bor ju så gott som där, grejen är att jag är rädd för att jag inte har råd. Fack it.
I övrigt ointressant så skall jag klippa mig nästa vecka (ni som jag har lovat att jag inte ska klippa mig, förlåt mig!) och jag tror jag väljer frisyr som det kommer. Not very interesting, huh?
(varför är inte jag där på bilden?!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar