lördag 4 april 2009

Det var soligt idag.

Jag gillar när det är sånt väder som idag. Inte för varmt, inte för kallt. Love it.
Min The Kooks tourbook 2008 som jag beställde kommer antagligen inte komma föränn slutat av nästa vecka, oh just fack it. I want it now! Inte för att jag vet vad den handlar om eller innehåller, men jag menar, en officiell the kooks bok, vad kan gå fel?
I övrigt sitter jag och drogar MGMT, försöker lära mig Time to pretend på piano. Det failar lite, men whatever. De är så jäffla grymma. Hur drogade de än är, så kan jag inte hjälpa det. Musiken är ju helt facking amazing.
Klipp från Abbey Road, som borde sändas igen på tv btw.

1 kommentar:

  1. haha jo jag vet;) men har du sett hans nya frisyr? jag vet inte riktigt..............
    jag har det inspelat mgmt från abbey road:)

    och förresten , jag var SÅHÄR nära på att beställa den där boken igår, så du får säga om dwen var bra haha=D

    SvaraRadera