fredag 24 april 2009

What I love right now part: 2!

Topp fem av mina favoritlåtar just nu! Igen... Fast förnyad!

5. They live by night - Ctrl+Alt+Del my heart
Jag är kär i den, seriöst. Vet inte varför! Det är någonting med videon och fåglarna misstänker jag. Förmodligen den enda roliga låten som går på Mtv nu för tiden.



4. One night only - It's about time
Ja, jag har en liten liten crush på sångaren, George, så what? I love them! Jag är medveten att jag är superseg att upptäcka dem antagligen. Men det brukar jag vara med det mesta. Texten är wonderful. Videon är väll vanlig, bra för mig eftersom George är med....



3. Salem al Fakir - Astronaut
Åh Salem, vad skulle jag göra utan dig? Videon är pure kärlek och ja. Inte så mycket att säga. Det var något med videon som hade med tvättmedel att göra, kommer dock inte ihåg vad...



2. Bat for lashes - Whats a girl to do
Efter att fullständigt ha knarkat hennes senaste album de senaste dagarna har jag nästan glömt bort hur bra hon var innan också. Vet inte, jag är virrig. Check it out!



1. Pet Shop Boys - Love etc.
Hallå? Behöver jag förklara varför? Jag är förälskad i deras nya skiva, har växt upp med deras musik eftersom min moder har lyssnat sönder dem just i mina yngsta år, antar att det har något med allt och göra... Too much of everything is never enough!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar