lördag 18 april 2009

Recordsstore day:

Okej, för (nästan) första gången i mitt liv har jag gått in i en FULL skivaffär! Lovely! Gick till Petsounds, köpte Strokes skiva från 2006 och Bat For Lashes senaste. Båda är brillianta, men mycket olika. Jag är ganska utbredd i min musiksmak känner jag. Anyway, tillbaka till den fulla skivbutiken så försökte jag pressa mig fram mellan alla långa vuxna people som var packade som sillar, men jag kom till slut fram till hyllan med band på S, letade upp Strokes och tog upp den skivan jag ville ha. Pressade mig sedan vidare(förbli Plura!!) till Dvd-delen där jag letade upp Arctic Monkeys dvdn från Apollo. Tyvärr hade jag såklart inte råd med båda, så jag stod där och vägde i händerna. Men det blev Strokes till slut. Efter att ha fightat mig till kassan(än en gång förbi Plura!) så betalade jag skivan och fick till och med en The Kills EP på köpet. Wohoo!
Nu är jag avundsjuk på Natasha Khan för att hon är så awesome, varför kan inte jag vara som henne?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar