onsdag 15 april 2009

I wanna go to Lidköping!

Okej, jag vill till Lidköping. Först och främst så vill The More Assured att jag ska dit, till deras sista spelning någonsin! HALLÅ! Jag måste ju gå! Det är ju lika säkert som det kan vara! Gaah! De skrev till och med privat till mig från både festivalen och More assured att jag måste komma dit. Jag kan ju inte bara inte gå? Sitta här hemma och uggla. No thanks. Dock så händer precis allt på fredag.
1. Lidköpingsfestival
2. Kooks på P3
3. Ska intervjua någon himla vikarie i skolan.
Det där sista gör det inget om jag kan hoppa över dock. Tvåan kan jag väll lyssna på webbradio, Jag undrar dock hur många som kommer på den där lilla festivalen? Kanske bara blir jag då. Inte mig emot.
(funderar starkt på att bara hoppa på en buss och åka dit...)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar